Guanyem SAB denuncia la mutilació d’arbres al carrer Sarset per part de la xarxa de transport elèctric
El regidor de Guanyem San Antonio de Benagéber i diputat provincial, Pau Andrés, ha denunciat públicament la greu mutilació de tots els arbres al carrer Sarset, a conseqüència de les actuacions realitzades per l’empresa de transport elèctric, suposadament per al manteniment de línies d’alta tensió. “No es tracta d’una poda, sinó d’una autèntica mutilació d’exemplars…


