Gisela “La Veu de Disney” actuarà aquest dissabte en Bétera
Aquest dissabte, 8 de maig, a l’auditori de la Casa de Cultura de Bétera s’encetarà la programació municipal cultural del mes de maig. Gisela “La Veu de Disney”, serà l’encaregada d’obrir aquesta programació, i ho farà amb dues sessios: a les 17.00 i a les 19.00 hores. Des que va eixir del primer Operació Triomf, Gisela no…

