L’equip guanyador de la Copa d’Espanya de Conjunts del club de gimnàstica rítmica de Llíria es rebut pel president de la Generalitat

El president de la Generalitat, Ximo Puig, i el conseller d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, Vicent Marzà, van rebre aquest dilluns en audiència a l’equip del Club de Gimnàstica Rítmica de Llíria. El motiu d’aquesta recepció va ser que l’equip ha sigut guanyador de la Copa d’Espanya de Conjunts. Les gimnastes Ariadna Arias, Paula Navarro,…

Diputació rep al Club de Gimnàstica Rítmica de Llíria després d’obtindre el seu últim títol

La medalla de bronze de la Copa de la Reina es el motiu per el que l’equip agraeix i visita en la seu de la institució provincial a Isabel García, diputada d’Esports, que assegura que la Diputació recolza i assisteix a les fomacions esportives valencianes en la mesura de les possibilitats. El Club de Llíria…