L’equip guanyador de la Copa d’Espanya de Conjunts del club de gimnàstica rítmica de Llíria es rebut pel president de la Generalitat
El president de la Generalitat, Ximo Puig, i el conseller d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, Vicent Marzà, van rebre aquest dilluns en audiència a l’equip del Club de Gimnàstica Rítmica de Llíria. El motiu d’aquesta recepció va ser que l’equip ha sigut guanyador de la Copa d’Espanya de Conjunts. Les gimnastes Ariadna Arias, Paula Navarro,…




