Diputació de València redueix a la meitat la taxa que paguen els ajuntaments per la gestió del cobrament d’impostos
La Diputació de València aprovarà en el proper ple d’octubre rebaixar del 3% a l’1,75% la taxa que la corporació provincial cobra a més de 200 ajuntaments per la realització de tasques de gestió tributària. Aquesta rebaixa progressiva és una mesura coherent amb la iniciativa d’Hisenda de reduir de forma continuada l’aportació dels ajuntaments i…



