Sant Antoni de Benagéber acull una xerrada intensiva sobre els vins
El Club de Gastronomia de Sant Antoni de Benagéber, “GastroSab”, ha organitzat per a aquest diumenge, 12 de març, una xerrada i un tast de vins. Al voltant de les 12:00 hores, la Sala Multiusos de la Plaça de l’Ajuntament acollirà aquest esdeveniment. Durant la jornada es parlarà de la història i el naixement del…


