Serra informa sobre el subministrament de gas butà a la població.
L’Ajuntament de Serra ha informat sobre el subministrament de gas butà a la citada població. L’empresa distribuïdora de gas comunica que el pròxim dissabte, 16 de gener, de 10.00 a 14.00 hores anirà un camió de gas butà al barranc de Clara per subministrar-lo a les persones que ho necessiten. El lloc estarà senyalitzat per complir…

