Diputació de València transfereix als ajuntaments la seua part del Fons de Cooperació en un pagament únic
El president de la Diputació de València, Jorge Rodríguez, i el diputat d’Hisenda, Toni Gaspar, han avançat el pagament dels 20,6 milions d’euros del Fons de Cooperació Municipal als ajuntaments de la localitat. Aquesta quantitat és la part que correspon a la corporació d’aquest pla conjunt amb la Generalitat. Així, s’abonarà en un pagament únic…





