Sant Antoni de Benaixeve acollirà a l’agost el muntatge floral “Torna la Primavera”

La Diputació de València col·laborarà per segon any consecutiu en l’organització de la campanya ‘Torna la Primavera’. Amb aquesta iniciativa el sector florista pretén dinamitzar l’activitat interrompuda per la pandèmia i la suspensió de festejos populars. Entre el 20 i el 22 d’agost, una desena de municipis valencians es convertirà en escenari dels muntatges florals…