‘Sabor a Nàquera’ segueix a bon ritme
‘Sabor a Nàquera’ continua celebrant-se després que el passat divendres, 14 d’abril, tinguera lloc la seua inauguració. A més de que els veïns tenen l’oportunitat de degustar productes típics de la localitat, també poden gaudir de diverses activitats. Així, la Regidoria municipal de Cultura i Esports ha organitzat per a aquest dijous una vesprada de…



