‘Sabor a Nàquera’ segueix a bon ritme

‘Sabor a Nàquera’ continua celebrant-se després que el passat divendres, 14 d’abril, tinguera lloc la seua inauguració. A més de que els veïns tenen l’oportunitat de degustar productes típics de la localitat, també poden gaudir de diverses activitats. Així, la Regidoria municipal de Cultura i Esports ha organitzat per a aquest dijous una vesprada de…

‘Sabor a Nàquera’ torna amb degustacions de productes típics i tradicionals

‘Sabor a Nàquera’ torna aquestes festes de Setmana Santa perquè els veïns tinguen l’oportunitat de degustar productes típics de la localitat així com gaudir de diverses activitats. Organitzat per la Regidoria munipal de Turisme i Comerç junt amb l’Associació de Comerciants i Empresaris locals, les jornades se celebraran del 14 al 23 d’abril. A més…