El president de la Diputació i el diputat de Turisme es reuneix a Fitur amb Riba-roja de Túria per a parlar de la campanya “Fem poble”
La Diputació de València, a través de la seua marca València Turisme, va presentar ahir en la Feria Internacional del Turismo FITUR 2022 el programa ‘Fem poble’, una iniciativa turística que es durà a terme en 50 municipis i 4 mancomunitats de territoris en risc extrem de despoblació. L’objectiu d’este pla és la creació…


