Veïns d’Olocau visiten els edificis de la Diputació de València
Un centenar de veïns de les localitats d’Olocau i Favara han visitat aquesta setmana els edificis de la Diputació de València, acompanyats per la diputada de Benestar Social, Mercedes Berenguer, com a part del programa cultural ‘Açò és la Dipu’, que ha tornat a la marxa després de la seua aturada hivernal. Al costat de…


