Obert el termini de matrícula de l’Escola d’Adults de Benaguasil
L’Ajuntament de Benaguasil, a través de la regidoria d’Educació, ha obert el termini de matrícula de l’Escola d’Adults per al curs 2025-2026. Les classes, que començaran el dia 29 de setembre, s’impartiran en el CEIP Luis Vives i l’oferta formativa inclou cursos d’alfabetització, neolectors i educació base, així com preparació per a les proves d’accés…



