La Ruta de la Salut passa per Olocau
Fa una setmana va començar la Ruta de la Salut. Aquesta iniciativa organitzada per l’Àrea de Benestar Social de la Diputació de València, té la finalitat d’augmentar la salut de la població valenciana a través de la prevenció en les patologies més habituals i millorar els coneixements en hàbits de vida saludables. Aquesta quarta edició…


