Es reprén “Benaguasil Cuida’t”
L’Ajuntament de Benaguasil reprendrà el pròxim 6 d’abril el programa municipal d’activitats saludables “Benaguasil Cuida’t”. Aquesta iniciativa va dirigida a les persones majors de 55 anys, i que va haver de suspendre’s per la situació sanitària generada per la covid-19. Promogut per les regidories d’Esports i Participació Ciutadana, el programa es posa novament en marxa complint…

