S’inicien les obres per a conectar el Barranc de Pozalet i Masia del Conde
L’Ajuntament de Loriguilla ha iniciat ja les obres destinades a millorar la xarxa de conductes d’aigües pluvials entre el polígon industrial Masia del Conde i el Barranc de Pozalet. Este matí, l’alcalde Sergio Alfaro ha visitat la zona per a comprovar, de primera mà, que les obres avancen a bon ritme. L’arquitecta municipal, Clara Vento,…

