Salvador Golfe i Manolo Bernad han renunciat com a regidors de Vilamarxant
Salvador Golfe i Manolo Bernad, representants de Compromís, han renunciat com a regidors a l’Ajuntament de Vilamarxant durant el ple celebrat en la vesprada d’ahir. Els dos representants de Compromís per Vilamarxant han decidit abandonar els seus càrrecs per motius personals després de diversos anys com a representants del seu grup municipal en el Consistori.…

