8 professionals comencen a treballar en l’Ajuntament de la Pobla de Vallbona
Gràcies al Pla d’Ocupació Conjunt de les Administracions Públiques s’han incorporat a treballar a l’Ajuntament de la Pobla de Vallbona huit persones amb perfils laborals molt específics. Tots ells han rebut la benvinguda al Saló de Plens per part de la corporació municipal. En estes noves incorporacions hi ha dos tècnics de Medi Ambient, un…










