La Pobla de Vallbona convoca al seus veïns per debatre les inversions participatives
L’Ajuntament de la Pobla de Vallbona ha représ aquesta setmana les reunions per a debatre les propostes a les inversions participatives. Aquest dilluns va ser el torn per a la Zona Sud i aquest dimarts serà per al nuclli urbà. Les reunions tenen lloc a les 19 hores en el Centre Social Municipal. La finalitat…









