El Centre de Salut de Loriguilla ha recuperat el servei presencial de medicina i infermeria de dilluns a divendres
El Centre de Salut de Loriguilla ha recuperat, de dilluns a divendres, el servei presencial de medicina i infermeria des d’ahir dilluns, 1 de març. El municipi va rebre la notificació realitzada pel Departament de Manises a l’Ajuntament de Loriguilla. El servei s’ofereix de dilluns a divendres en horari de 08.00 a 15.00 hores. La constatació…


