Puchol II i Carlos representen l’equip de la Pobla de Vallbona en la Copa Diputació d’Escala i Corda d’aquest cap de setmana
L’Ajuntament de la Pobla de Vallbona ha presentat l’equip per a la Copa Diputació d’Escala i Corda. Puchol II repetirà enguany com a representant local fent parella amb Carlos. La primera partida se celebrarà al Trinquet municipal el diumenge 12 de setembre a les 18.30 h i servirà d’acte de reobertura d’unes instal·lacions que han…

