Ja es poden sol·licitar les ajudes per a impulsar la transició energètica
La consellera d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, Mireia Mollà, ha avançat que, a partir d’aquest dimarts, 11 de gener, els ajuntaments, particulars i agrupacions del tercer sector -com les comunitats energètiques- podran sol·licitar les ajudes de 16 milions d’euros per a impulsar la transició energètica dels municipis i accelerar en els objectius de descarbonització.…










