Benaguasil ha posat en marxa un programa d’activitats per als joves del municipi
L’Ajuntament de Benaguasil ha posat en marxa el programa “Benaguasil Juga”. Es tracta d’una nova iniciativa amb la qual es pretén donar cabuda a les vesprades d’oci i temps lliure dels més xicotets i que facilitarà la corresponsabilitat en les famílies amb fills i filles fins a 14 anys d’edat. El programa donarà inici aquest…











