Benaguasil felicita als joves del municipi que compleixen el 18 anys
L’Ajuntament de Benaguasil ha remés una carta de felicitació als joves del municipi que van nàixer en 2003 i que durant aquestes setmanes han complit 18 anys. La iniciativa, posada en marxa per les regidories de Joventut i Igualtat, pretén felicitar per la seua recentment complida majoria d’edat als xics i xiques que al llarg…

