L’Ajuntament de San Antonio de Benagéber impulsa la Fira de l’Esport, una iniciativa que convertirà el municipi en l’epicentre de l’activitat esportiva entre els dies 22 i 27 de juny. Durant tota la setmana, el veïnat de totes les edats podrà gaudir d’una àmplia programació que inclou tornejos, competicions, sessions grupals, activitats d’iniciació, exhibicions i propostes dirigides a fomentar els hàbits de vida saludables, el treball en equip i la convivència a través de l’esport.
La Fira de l’Esport sorgix de la col·laboració entre l’ajuntament i les principals entitats esportives del municipi: ACDSAB, CDMSAB, San Antonio de Benagéber C.F., Club de Tenis SAB i CNG-Club Nou Godella, que seran les encarregades de coordinar les diferents activitats i competicions programades.
La programació combina modalitats competitives amb activitats d’iniciació i exhibició, permetent la participació tant d’esportistes habituals com de persones que desitgen acostar-se per primera vegada a diferents disciplines.







