La Pobla de Vallbona rep el conseller de Sanitat i avança en el nou centre de salut, amb obres previstes per a 2027

L’Ajuntament de la Pobla de Vallbona ha rebut la visita del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, qui ha mantingut una reunió de treball amb l’alcalde, Abel Martí, i regidors del municipi per a abordar l’estat dels tràmits i avançar en la construcció del futur centre de salut del municipi. Durant la trobada, s’ha posat en…