Detinguts tres hòmens, dos ja a la presó, per cultivar marihuana a Nàquera i Serra
(EFE).- Agents de la Guàrdia Civil han detingut a tres hòmens, dos dels quals han ingressat ja a la presó, com a responsables de dos plantacions de marihuana situades en vivendes dels municipis valencians de Nàquera i Serra. Els tres hòmens, de 28, 31 i 55 anys i nacionalitat sèrbia, han sigut detinguts per delictes…




