Naix el I CONCURS DE DECORACIÓ DE CASES “ESPANTA LA POR A MARINES” organitzat per l’Ajuntament de Marines, amb la finalitat de contribuir a l’ambient festiu als carrers del municipi, així com fomentar la participació de la ciutadania de Marines.
Els premis es concediran atenent la creativitat, originalitat, tècnica emprada, materials utilitzats, il·luminació, disseny i composició. L’estil i la tècnica per a la decoració serà lliure, podent-se utilitzar qualsevol tipus de material o element decoratiu d’Halloween.
Poden presentar-se al concurs les persones empadronades a Marines que decoren les seues façanes i/o balcons i/o l’interior de les seues vivendes, seguint la temàtica d’Halloween.
Les tres millors decoracions rebran els següents premis en forma de bons per a gastar en el comerç local de Marines: 125 euros al primer, 75 euros al segon i 50€ al tercer. Una vegada que el jurat haja deliberat, el dia 31 d’octubre de 2025, al Parc el Real de Marines, es comunicarà la fallada sobre les cases premiades, i es procedirà al lliurament dels premis, fent lliurament d’estos.







