La regidoria de Polítiques d’Igualtat de l’Eliana ha posat en marxa un curs de formació especialitzat titulat “Detecció, intervenció i acompanyament a víctimes de violència de gènere”, amb una durada de 20 hores i homologat per l’IVAP (Institut Valencià d’Administracions Públiques).
La formació, que va començar divendres passat, compta amb la participació de més de 30 persones pertanyents a diferents àrees municipals, entre elles l’equip contra la violència de gènere, la comissió d’igualtat, la Policia Local, l’àmbit educatiu, els serveis d’atenció a la ciutadania i l’àrea d’intervenció social.
Aquesta iniciativa s’emmarca dins del II Pla d’Igualtat Intern 2023-2026 i el II Pla de Prevenció i Actuació enfront de la Violència 2025-2029, amb l’objectiu de dotar a la plantilla municipal de recursos i habilitats que permetin detectar casos de violència de gènere i masclista, realitzar una adequada derivació i oferir eines útils en la intervenció professional.
Amb accions com aquesta, l’Ajuntament de l’Eliana reafirma el seu compromís en la lluita contra la violència de gènere, promovent la formació contínua i especialitzada del seu personal per a millorar l’atenció i l’acompanyament a les víctimes.







