L’Ajuntament de Benaguasil se suma un any més a la carrera solidària 3k “Benaguasil per l’ELA”, organitzada per Viu amb ELA i l’Associació Valenciana d’ELA (ADELA-CV).
La cita que tindrà lloc el pròxim 15 de juny, pretén donar visibilitat a esta malaltia que patix un dels nostres veïns, Fran Vivó, i recaptar fons que es destinaran a la investigació i assistència a malalts d’ELA i els seus familiars.
Les persones que vulguen participar en esta prova solidària podran fer-ho en alguna de les seues 3 modalitats: Carrera, Caminada i Fila 0.
L’eixida i meta serà en el poliesportiu municipal. El preu de cada inscripció serà de 5€, a partir d’eixos 5€, cada participant podrà col·laborar de manera solidària amb la quantitat que desitge, afegint euros extra en el formulari d’inscripció. Hi haurà dorsal solidari per a qui no puga fer el repte, i vulga col·laborar. (Fila 0)
Les inscripcions es faran en la web de la carrera.








