La Federació d’Atletisme de la Comunitat Valenciana (FACV) ha donat 10.500 euros a tres centres educatius de L’Horta Sud que van resultar greument afectats per la DANA, gràcies a la recaptació obtinguda per la venda d’entrades del Gran Premi Internacional d’Atletisme València 2025, celebrat el passat 7 de febrer en el Velòdrom Luis Puig.
Els fons han sigut repartits entre el col·legi La Immaculada de Paiporta —que encara es troba en ple procés de reconstrucció— i les escoles infantils Ninos d’Alfafar i Picanya, on s’espera reprendre l’activitat a la fi de maig.
“La tragèdia de la DANA ha servit per a humanitzar-nos i recordar-nos la importància de tindre uns valors”, va declarar la presidenta de la FACV, María José Orugo, durant la seua visita als centres beneficiaris. A més, va explicar que “en veure la magnitud dels danys, no dubtem a cobrar per primera vegada per les entrades del Gran Premi i destinar tota la recaptació a ajudar a aquests col·legis”.
Des del col·legi La Immaculada han informat que destinaran l’ajuda a la reconstrucció del gimnàs, mentre que a les escoles infantils Ninos han qualificat la donació com a “imprescindible” per a poder finalitzar les obres de rehabilitació i reobrir les seues portes al més prompte possible.








