La Comunitat Valenciana ha començat la setmana amb un temps estable i propi de la primavera, amb temperatures suaus i cels majoritàriament buidats. Segons informa l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), només es preveuen algunes pluges aïllades a l’interior del terç nord, encara que podrien estendre’s de manera puntual a altres zones de l’interior.
Durant la jornada de hui, predominaran els cels poc nuvolosos o buidats durant el matí, amb intervals de núvols mitjans en les zones interiors. Quant a les precipitacions, no es descarten ruixats aïllats en àrees de l’interior nord.
Les temperatures mínimes es mantindran estables, mentre que les màximes descendiran lleugerament en el litoral de Castelló i València, i pujaran lleument o romandran sense canvis en la resta del territori. El vent serà fluix de direcció variable al matí, però tendirà a intensificar-se des del nord-est en la costa i de l’est a l’interior conforme avance el dia.
Per al dimarts, la Aemet preveu cels amb intervals de núvols baixos i no es descarta alguna pluja feble i aïllada, especialment a l’interior del terç nord durant la segona meitat del dia. Les temperatures seguiran sense canvis significatius i el vent es mantindrà fluix, amb tendència a calmar-se al final de la jornada.
Quant als valors tèrmics registrats en les últimes 24 hores en les capitals de província, Castelló ha aconseguit una màxima de 24,8 °C i una mínima de 14,7 °C; València ha oscil·lat entre els 25,3 °C i els 14,6 °C; i Alacant ha registrat 23,7 °C de màxima i 12,8 °C de mínima.
L’ambient agradable es manté, encara que amb vista a un augment progressiu de la nuvolositat i un risc més alt de precipitacions en els pròxims dies.








