La Policia Local de Llíria ha detingut esta passada nit a dos persones com a presumptes autores del robatori de divers material a l’interior del col·legi Sant Vicent Ferrer de la localitat. Un dels detinguts és menor d’edat.
La central policial va rebre un avís ciutadà en observar que un grup de joves eixia del centre educatiu saltant la tanca i carregats amb bosses.
La Policia Local, en coordinació amb la Guàrdia Civil, va muntar ràpidament un dispositiu de cerca dels sospitosos i va aconseguir localitzar a dos ells en les proximitats del col·legi. A més, es van recuperar les pertinences sostretes que havien amagat en el pròxim parc Silvestre d’Edeta.
Els dos detinguts van ser posats a disposició judicial, mentre es tracta de buscar als altres presumptes autors. A més, les línies d’investigació policial estan tractant d’esclarir si també pogueren tindre relació amb el robatori que esta setmana es va produir a la Llar de les Persones Majors, en el qual es va sostraure divers material dels locals de les associacions.
La Policia Local de Llíria ha volgut agrair la col·laboració ciutadana prestada en este cas i que ha permés la ràpida detenció de les persones implicades en el robatori.







