Hui ha arrancat l’Escola d’Estiu municipal de Loriguilla en la qual al voltant de 40 xiquets i xiquetes de la localitat gaudiran de quatre setmanes plenes de multitud d’activitats divertides i educatives que giraran entorn dels continents.
Gràcies a la col·laboració del Taller d’Ocupació municipal, que ha organitzat els diferents tallers, els xiquets i xiquetes podran donar la volta al món sense moure’s de Loriguilla.
Cada setmana coneixeran les tradicions, gastronomia, dansa i art d’un continent a través de cinc països diferents, un per cada dia. Aquesta setmana serà el torn d’Àfrica.
A més, no faltaran els jocs d’aigua per a refrescar-se i passar el calorós mes de juliol de la millor manera possible. I per a acomiadar bé les setmanes, l’Escola d’Estiu farà una excursió tots els divendres a la piscina municipal.







