L’Ajuntament de Bétera ha acollit aquesta setmana una reunió en la qual ha estat present el regidor de Participació Ciutadana, Julio Inés al costat de la comissió tècnica del pla de Responsabilitat Social.
La comissió tècnica, després de realitzar millores oportunes al pla, ha validat per unanimitat el document. I després de la reunió mantinguda, el regidor de Participació Ciutadana juntament amb la comissió tècnica, han presentat el document aprovat.
El consistori ha volgut agrair a tota la ciutadania la seua implicació en aquest pla que, segur, ens ajudarà a enfortir i impulsar la responsabilitat social de Bétera.







