L’Ajuntament de Loriguilla va iniciar fa uns dies el repartiment a domicili d’aliments i productes de primera necessitat, dirigit a persones amb major risc enfront del coronavirus (Covid-19). A través de l’assistència municipal d’ajuda a domicili, el divendres, empleats municipals van repartir bosses amb aliments a les persones que no poden eixir al carrer a causa de les mesures restrictives pel coronavirus o que no compten amb mitjans de suport per a cobrir les seues necessitats alimentàries.
L’alcalde de Loriguilla, Sergio Alfaro, ha assegurat que “en aquests moments tan difícils per a tots, ajudar als veïns i veïnes més vulnerables és la nostra prioritat. El nostre deure és garantir l’alimentació i la higiene de les persones majors, dependents o amb problemes de mobilitat·.
En aquest sentit, ha demanat a les persones que es troben en aquesta situació de risc o aïllament i necessiten ajuda, que contacten amb l’Ajuntament a través dels Serveis Socials o també cridant al telèfon 961668052.







