Amb la finalitat de mantindre la tradició viva i promoure la seua instal·lació, la regidoria de Cultura i Esport de l’Ajuntament de Benissanó va convocar en l’any 2016 el primer Concurs de Betlems a la localitat. Per tercer any consecutiu, el Consistori torna a organitzar aquesta iniciativa.
Totes aquelles persones que estiguen domiciliades al municipi podran participar, realitzant la seua inscripció a les oficines del Consistori o a la direcció de correu adl@ayuntamientobenisano.es, abans de les 14:00 hores del dilluns 17 de desembre.
Enguany s’atorgaran 5 premis: Primer premi de 100€, segon premi de 70€, tercer premi de 50€, quart premi de 30€ i quint premi de 20€.
Com marca la tradició, els naixements podran incorporar element naturals, com aigua, rius, figures articulades o efectes espcials, entre altres.
L’originalitat, la creativitat, el reciclatge de materials o l’esfroç plasmat seran especialment valorats.
El proper dijous 20 de desembre es farà públic el veredicites del jurat expert, efectuant la seua visita la vesprada del dimarts 18 de desembre.







