La Regidoria municipal de Sanitat i l’Ajuntament de Sant Antoni de Benaixeve portarà a terme aquest dijous, 27 de setembre, l’inici de les obres de remodelació i ampliació del Centre de Salut de la localitat.
D’una banda, es realitzarà la construcció d’una consulta nova per al nou metge que ja està prestant els seus serveis als ciutadans, i que servirà per a atendre millor els ciutadans; i d’altra banda, s’escometran obres de millora de la façana del centre, amb la finalitat d’esmenar els problemes d’humitats, pintura, i imatge que té.
Aquestes reformes i millores no impediran el funcionament habitual del Centre de Salut, per la qual cosa romandrà obert amb l’horari habitual.







