L’Ajuntament de Sant Antoni de Benaixéver informa als veïns, que el pròxim dijous 24 de maig, es procedirà a realitzar tasques de manteniment i poda de la tanca existent a la CV-336.
Per aquest motiu, es restringirà temporalment el trànsit de vehicles, en el tram des de la rotonda d’entrada a l’esmentat municipi, rotonda de la Sínia, fins a la següent rotonda, la de la carreta.
Aquesta restricció d’accés, serà únicament durant el temps necessari per a realitzar el manteniment d’aquest tanca, i serà aproximadament a partir de les 10.30 hores i pel temps necessari per efectuar-lo.







