L’Ajuntament de Nàquera ha adquirit un camió bolquet grua nou.
Aquesta unitat mòbil anirà destinada als treballs de Serveis Municipals.
La finalitat d’aquesta nova adquisició és la demanda de treballs en alçaries amb una cistella homologada d’última tecnologia per evitar qualsevol risc i tenir un servei ràpid i eficient per a tota la població, urbanitzacions i barriades.
D’aquesta manera, el Consistori pretén millorar sempre, en la messura del possible, el servei prestat a la població, vetllant pels seus interessos.








