Divendres passat, Bétera acollia la cinquena Fira Agrícola amb èxit.
A l’esdeveniment es va oferir una mostra d’activitats sobre el camp i els seus productes al recinte de l’Albereda.
L’alcaldessa de Bétera, Cristina Alemany, juntament amb el Diputat de l’àrea d’Administració General, Pepe Ruiz, i l’edil d’Agricultura, Cristina Ballesteros, van inaugurar oficialment la fira.
El certamen va comptar amb un bon nombre d’stands amb associacions del camp, així com cooperatives i productors locals. Els visitants van poder descobrir les últimes novetats en maquinària agrícola, comprar productes artesans i herbes medicinals i conéixer de primera mà les entitats agrícoles. La fira també va comptar amb animació infantil i activitats com tasts de vins.








