El president de la Generalitat, Ximo Puig, i el conseller d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, Vicent Marzà, van rebre aquest dilluns en audiència a l’equip del Club de Gimnàstica Rítmica de Llíria.
El motiu d’aquesta recepció va ser que l’equip ha sigut guanyador de la Copa d’Espanya de Conjunts.
Les gimnastes Ariadna Arias, Paula Navarro, Denisse Portolés, Sonia Vercher i Sandra Vayá, van estar també acompanyades en l’acte per l’alcalde del municipi, Manolo Civera, i representants dels grups polítics municipals i l’equip tècnic i directiva del club.








