Del 19 de juny al 14 de juliol estarà obert el període d’inscripcions per a la XLVI dels Jocs Esportius de l’Eliana.
Més d’una desena de modalitats es podran practicar durant aquesta quinzena esportiva.
Des del 18 al 31 de juliol el Poliesportiu Municipal serà el lloc protagonista d’aquesta cota amb l’esport més familiar.
Organitzats per l’Ajuntament del municipi i l’Associació de Clubs Esportius, els Jocs Esportius representen la clausura del curs esportiu de la localitat. Més de 3000 persones es donen cita durant aquests dies per a gaudir de l’esport i de bons moments amb amics i família.
Les inscripcions es poden realitzar en el poliesportiu en horari de dilluns a divendres de 18:00 a 21:00 hores i dissabte d’11:00 a 14:00 hores. A més a més, l’últim dia de termini s’ha preparat un horari especial d’11:00 a 14:00 hores i de 18:00 a 20:00 hores.
La inauguració començarà a les 20:00 hores, amb l’encesa del peveter a càrrec de l’actual Campió d’Europa de futbol amb la selecció Sub 17, Hugo Guillamón i l’actuació en el Pavelló Central del musical ‘Freqüència’. A més, a partir de les 20:30 hores es començarà amb el lliurament d’horaris de les diferents modalitats.
Entre les exhibicions i classes magistrals (masterclass) obertes al públic d’aquesta nova edició estan la pilota valenciana, ball social i llatí, masterclass de fitball i stepball i un partit de la selecció femenina de futbol. Al costat d’aquestes activitats el diumenge 23 de juliol tindrà lloc el Torneig de Birles Valencianes i el dimecres 26 se celebrarà la Miniolimpiada d’Atletisme.
Finalment, el dissabte 29 l’Eliana acollirà la 10K l’Eliana, que per segon any consecutiu està dins del Circuit de Carreres Populars de la Diputació de València. Les inscripcions podran fer-se a través de la web www.toprun.es i de manera presencial en la tenda de València 42ypico i per als corredors locals en Tribox de l’Eliana.








