Com ja es tradició, l’alcalde de Benagéber, Rafael Darijo, ha convidat un any mes als veïns de Sant Antoni de Benagéber a la Fira dels Pobles Amics. Enguany es tracta de la desena edició d’aquest esdeveniment, que tindrà lloc el proper dissabte 13 de maig.
Per a l’ocasió, el Consistori posarà un autobús gratuït a disposició dels veïns que ho desitgen. L’eixida serà de l’Aparcament de la Pinada (davant de l’Institut)
Els tiquets per a la paella, a un preu de 2 €, es podran adquirir en Benageber.








