L’oficina tècnica de l’Ajuntament de Serra, segons s’ha comunicat des de les xarxes socials municipals, es troba finalitzant una memòria per sol·licitar les ajudes que s’han iniciat per restaurar els danys produïts tant en infraestructures agrícoles com en xarxes de camins locals i forestals, per part de Generalitat.
Tenint en compte el mal estat del camí cap a la Font de Deula, s’ha recordat que druant el període de tramitació pel seu condicionament, està prohibit l’accés al mateix i creuar les tanques col·locades per a tal efecte. Doncs, suposa un perill per risc de despreniments, sobretot després de les últimes pluges.
Les precipitacions que han caigut en l’últim mes a la localitat han provocat nombrosos desperfectes en algunes zones tant del nucli urbà com en camins i sendes.








