El proper dijous, 3 de novembre, la Pobla de Vallbona realitzarà una visita cultural i d’oci per a conéixer el patrimoni de la Diputació de València.
L’ activitat dirigida a persones majors de 65 anys empadronades en el municipi que consistirà en la visita guiada a través de la qual es donarà a conéixer als visitants el patrimoni més emblemàtic de la Diputació de València, els seus museus i exposicions.
En finalitzar la visita s’oferirà als visitants un menjar de germanor.
Hora eixida: 9:00 hores des del C/De Santa Teresa d’Àvila encreuament amb Av. de Jose Garrido (a l’altura del Taller Palacios).
Inscripcions: divendres 28 d’octubre/16 de 10.00 a 14.00 hores (fins a completar les places).
Lloc d’inscripció: A l’Aula 1B4 situada en la 1a planta del Centre Social.
Places limites: límit de places per ordre d’inscripció. La persona que acudisca a inscriure-s’hi tan sols podrà inscriure un acompanyant i hi haurà d’aportar tots dos documents d’identitat).
Es donarà preferència al fet que participen persones que no hagen realitzat aquesta activitat anteriorment.








